2019. 10. 01.

Visszatérés és blogszülinap

Hey my beautiful babes!

Június végén döntöttem úgy, hogy nyárra szünetet hirdetek, bár már azelőtt is elmaradoztak a bejegyzések. Utólag látom, hogy ez elég jó ötlet volt, mert mostanra sikerült megint visszaállni a hétköznapokra egy mozgalmas nyár után. Elkezdtem a sulis végzős évemet, de emellett is szeretnék rendszeresen írni, és minél többet posztolni ide. Jövőhéten írok egy élménybeszámolót a júliusomról és augusztusomról, aztán utána hetente, szerdánként hozom a posztokat. Tervben van egy bejegyzés a hajadományozásról, folytatom a 300-as kihívást, elárasztok mindent a kedvenc fanficeimmel, és talán egy-egy original novellára vagy tagre is sor kerül majd. Vannak új ötleteim, meg régi terveim is, amiket majd megpróbálok megvalósítani, illetve novemberben megint érkezik majd a bloggerkarácsony. 

Emellett múlt pénteken, szeptember 27-én volt a blog második szülinapja, bár az első rendes bejegyzés 2017. 10. 01-én látott napvilágot, így mára időzítettem a rövid bejelentkezésemet. Ez az ötvenkettedik posztom itt, bár tavaly óta csak tizenhatot sikerült közzétennem. A nyitás óta 31 husi iratkozott fel, 18.500+ kattintás gyűlt össze, együtt pedig 195 megjegyzést írtunk, amik számokra hatalmas számok, köszönöm nektek! ♥️

Remélem, tetszett nektek ez a rövid helyzetjelentés, hamarosan ismét találkozunk itt!
Love, a lelkes Lylu ♥️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥