2019. 06. 29.

Szünet

Hey babes!

Tudom-tudom, nagyon eltűntem, pedig a pride-monthra szerettem volna visszatérni. Sok minden történt, suli, dráma, barátok, de ezt nem is részletezném. Idén itt, Bécsben volt a EuroPride, amin végig részt vettem, most még osztálykirándulás volt, és így, hogy végre nekem is végetért a suli, megkezdődik a nyári szünetem. Ismét elmegyek a táborba, amiről tavaly is írtam, augusztusban pedig dolgozom. Ezért döntöttem úgy, hogy most nem próbálkozom meg a posztolással, mert nem tudnék rendszeresen. Pontosan nem tudom, mikor tudok visszatérni ide, de legkésőbb szeptemberig újra jelentkezem majd. Akkor majd írok a táborról, hajvágásról, tetoválásról, és novellákkal is elárasztalak titeket. Már alig várom!

Hatalmas ölelés, és egy csodaszép nyarat mindenkinek!
Love, a kivételesen megfontolt döntést hozó Lylu ♥️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥