2020. 04. 01.

Hogyan tovább?

Hey, my beautiful babes!

Sajnos nagyon eltűntem mostanában, még volt egy visszatérő bejegyzésem, de azóta csak a bloggerkarácsonyt szerveztük meg, és annak is elmaradt az összefoglalója. Ennek számtalan oka van, de erről majd később. Amint látjátok, megújult a kis blogom külseje, erről is mindjárt mesélek. Tartsatok velem erre a rövid kis bejelentkezésre! ♥️



Először is, boldog bolondok napját (legalább még mindig foghatom erre, ha nem jön össze a visszatérés)! Sajnos már tavaly ilyenkor is nagyon hanyagoltam a blogomat, mert idén érettségizek, ha minden jól alakul, és már egy ideje tervezgetem az azutáni kis életemet is. Emellett nagyon rendszertelenül írtam, tehát tartalmat se tudtam nagyon kirakni. Mostanában egyre több időm és ihletem volt, és a helyzethez mérten kezdem jobban rendszerezni a dolgaimat, így szeretnék visszatérni ide is. Bloggeren továbbra is aktív vagyok a Primadonnán, viszont a Jó blogok tárházát hosszú idő után bezártam. Itt és a design blogon viszont teljes erőbedobással munkálkodom!

Az elmúlt időszakban nagyon sok minden változott bennem és körülöttem is. Kezdek ténylegesen felnőni, próbálom pozitív dolgokkal körbevenni magamat, és lassan én is belépek a nagybetűs életbe. Változtak a kapcsolataim, lett rengeteg új, amire előre visz, és végetért több olyan, ami csak lehúzott. Mentálisan is sokkal jobban érzem magam szerencsére. Mióta eltűntem, nagyon sok helyen jártam, nyáron dolgoztam is, életemben először rendesen. Véget ért számomra a tábor, ahova kilenc évig jártam, és már tervezgetjük az ottani barátaimmal a sajátunkat. Levágattam a hajamat, sikerült kicsit egészségesebb életmódot folytatni, emiatt a bőrömben is sokkal jobban érzem magam. Emellett nyilván stresszes is azért az utolsó két év a suliban. Megírtam a mini-szakdogámat, ami hihetetlen nagy hajrá volt, de sikerült. Ezalatt azt érzem, én is nagyon sok mindenben változtam. Sajnos emiatt több mindenre nem tudtam elég időt szánni, ezért sem jelentkeztem itt. December óta egészen a mostani helyzetig egy rohanás volt az egész, és a karácsony környéke is csak egy kis pihenő volt. Most viszont én is itthon töltöm ezt az időt, és sok mindenre sort kerítettem, amire eddig nem sikerült, így végül a blogomig is eljutottam.

Mivel úgy érzem, én is komolyodtam és változtam, a blognak is csináltam egy új külsőt. Sok szempontból hasonlít az előzőre, de a tűbortüzet lassan el kellett engednem. Nekem az a tábort szimbolizálta, a mostani viszont engem, a változást, az érdeklődésemet, így én is jobban szeretem ezt a stílust. Remélem, nektek is tetszik. A blogon először egy pár nosztalgiázós, mesélős poszt lesz, írok magamról, a bloggerről, régi írásaimról és a 2010-es évekről is szeretnék egy posztot. Májusban térek vissza a novelláimmal, emellett pedig szívesen mesélnék nektek az osztrák érettségi rendszerről is, mert az mindenképp megér egy posztot, nem kevés idegszálamba került. Mivel visszatértem az olvasáshoz és sorozatozáshoz is, lehet hozok pár ajánlást és kritikát, illetve találtam tageket, amiket szívesen kitöltök. Fanfic ötletem is rengeteg van, de mostanában az original történetekhez is megjött az ihlet, így ilyenekre is lehet számítani. A héten jelentkezem is az első rendes posztommal.

Nagyon jó újra itt lenni, remélem, még vannak, akik itt vannak velem! ♥️
Love, az ismét teljes lelkesedéssel tevékenykedő Lyl

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél! A hallgatás valójában formálódás, és látszani fog az eredménye <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! Zsazsi vagyok a 300 szavas kihívás új felizzítója - az eredeti szervező, Jolt engedélyével. Még 2016-2017 körül élt ez a kihívás (the-300.blogspot.com), amire te is küldtél 3 művet. Szeretném megkérdezni, hogy engedélyezed-e a műveid megjelentetését az új felületen is, hogy egy helyen mindegyik írás elérhető legyen.
    Remélem, utolér ez az üzenet.

    Üdv, Zsazsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, igen, az új címe a blognak - a chatbe is leírtam, de aztán rájöttem, hogy innen előbb fogsz értesítést kapni: https://the-300-words-challenge.blogspot.com

      Törlés

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥