2019. 03. 14.

Asszociációs tag

Hello my beautiful babes!

El sem hiszem, hogy mostanában tudom tartani a heti egy posztot. Kicsit mindig variálok mondjuk, mikor például kihívnak egy tagre. Most is ez történt, talán láttátok már ezt a játékot másoknál is, nekem pedig most Abeth és Amber is elküldte. Egy ideig agyaltam, hogy hogyan is tudnám egyszerre kitölteni, de végül úgy döntöttem, mindegyik pontra asszociálok, az én kihívottjaim pedig választhatnak, mire reagálnak. Egyébként nagyon mosolyogtam, mikor láttam másoknál, mert mostanában a húgommal sokszor játszunk ilyesmit. Jó olvasást! ♥️


tag | játék | asszociáció | kreatív

Ülj le, helyezd kényelembe magad! Hunyd le a szemed, és ürítsd ki a fejed! Ez egy asszociációs játék, ne gondolkozz, csak csináld! Készen állsz?

 Itt van tíz (húsz, vagy inkább harminc) szó, írd le, melyik másik szó ugrik be róla! Akár jelentésről, a csengéséről, bármiről, ne korlátozd magad.

napnyugta - hajnal
tenger & sziget - kaland
börtön - büntetés
háború & rabszolgaság - diktatúra
Hermione - barátság
üst & erdő - wicca
korona - árulás
történelem & európa - középkor
fertőtlenítés - szabadulás
nyár & szellő - zápor
erdő - homály
puha & illatos - takaró
vért - fegyverzet
önkeresés & bizonytalanság - falak
mandala - teaház
csillagvizsgáló torony & telihold - asztronómia
villám - mennydörgés
eső illat & forró beton - csend
olvasztott fém - Hephaisztosz
mitológia & görögország - istenek

Adott öt kép (khm, tíz), amire képben kell válaszolnod! Ha nem elég a géped/telefonod galériája, akkor alkalmazz hasonlót, mint a második részben! Nézz a képre, és guglizz rá az első szóra, ami eszedbe jut róla, érzés, benyomás, emlék, bármi, és válaszd ki a találatok közül az ízlésednek leginkább megfelelő választ!














 












Kapsz három zenét, amire három zenével kell válaszolnod! Figyeld a ritmust, a hangszerelést, a szöveget, a hangulatát a kapott daloknak, vagy bármit, ami hatással van rád egy zenében, és reagálj rá az egyik olyan számmal, amit ismersz!

Shatter me - Lindsey Stirling ft. Lzzy Hale - Just like fire - P!nk
Fall - EXO - Keep yourself alive - Queen
The eagle flies alone - Arch Enemy - It's my life - Bon Jovi
Dystopia - B.A.P. - It's time - Imagine Dragons
Memoirs of a Geisha (Sayuri's Theme) - Figures - Jessie Reyez
At the end  - Lee Chansub - House of memories - Panic! at the disco

Küldd tovább (maximum) öt bloggernek, akiknek a neve eszedbe jut a játékokról, akik szerinted élveznének egy ilyen kis kihívást! Nekik már azokra kell reagálni, amilyen szavakat, képeket és zenéket te reagáltál valaki máshoz, így láncszerűen haladhat a dolog, és akár többször is érdekes lehet kitölteni.

Én eléggé átírtam az eddigi szabályzatot, mert két tagre reagáltam egyszerre, de arra gondoltam, hogy akiket kihívok, azoknak választania kell tíz szót, öt képet, három dalt az én válaszaim közül (mindig a második az enyém). Egyébként igyekeztem visszafogni a fangirl énemet, több-kevesebb sikerrel, meg a daloknál is csak leírtam, ami először eszembe jutott, de végül is ez a játék lényege. Szeretettel küldöm Petrának, Gigernek, Alexnek és Eriknek, mert mindannyiótokra ráfér egy kis ihlet a következő bejegyzéshez! ♥️

Remélem, érdekes válaszokat adtam, jövőhéten megint összetöröm mindenki pici szívét egy novellával!
Love, az álmodozó Lyla ♥️

6 megjegyzés:

  1. De jó volt olvasni a válaszaidat. Érdekes választásaid voltak.
    Köszönöm, hogy ilyen felesbe kitöltötted! :3
    További szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. És mindenképp ki akartam rakni mindkettőt, mert nagyon megihlettetek mindketten, szóval még egyszer köszönöm!
      Love, ly <3

      Törlés
  2. Vajon miért nem lepődtem meg, hogy mi jut eszedbe a kitépett szíves képről? :D ;)

    VálaszTörlés

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥