2018. 11. 09.

What's up, Lyla?

Hey babes!

Megérkezett a lustaság koronázatlan királynője, akinek kifogásai mindig akadnak bőven. Ugye Görögországban voltam a sulival, utána rögtön mentem MondoConra, aztán a tanárok úgy döntöttek, eleget használtuk a nyelvi utakat indoknak, hogy miért ne legyen házi, dolgozat vagy projekt, úgyhogy ideje belevetni magunkat rendesen a suliba. Mondjuk az ősziszünet erősen beleszólt eme nagy tervekbe, de ez nekünk, diákoknak nem okozott túl sok gondot. Most pedig, min dolgozom, tervek, sztorik, NaNoWriMo, és egyéb nyalánkságok következnek. Jó olvasást! ♥️

helyzet | nanowrimo | storytime | ötletek | bullet journal

Eddig történt

A MondoConról sajnos most nem tudtam volna annyit mesélni, hogy érdemes legyen rá posztot szánni, mert hihetetlenül fáradt voltam (negyed ötös kelés, nagyon jó ötlet volt), Giger nem tudott eljönni, és most leginkább Petrával haldokoltunk ketten, vagy mások társaságában. Bár kár titeket megfosztani a bokás poénoktól, mert kedvenc crossoverqueenünk a Pál utcai fiúk megnézése után egy utolsó pillanatos Boka cosplayt hozott ki conra, így ezekből született elég. Ennek ellenére nagyon jól telt, csak nem pörögtünk annyit, mint szoktunk. Görögországról is terveztem írni, de sok olyan sztori van, ami inkább nekünk volt vicces, nektek nem lenne az, viszont gondolkoztam azon, hogy néha hozok galériás posztokat, és akkor tudok mutatni képeket. Amúgy utolsó előtti nap cserbenhagyott a Bokám, de ezen kívül imádtam az egészet (jó, ez borzalmas volt). Ezután lassan a sulival is ideje volt foglalkoznom, így tizenkét év után először. Ezzel kapcsolatban egyébként tervezek egyszer posztot az osztrák iskolarendszerről, mert jövőre érettségizni fogok, és szerintem érdekes, hogy mennyire máshogy mennek a dolgok. Ugyan maguk a vizsgák annyira nem vészesek, az előfeltétele, és az eredmény része egy miniszakdolgozat (jobb szót nem nagyon tudok rá mondani), ahol egy tudományos témában kell mindenkinek egy tanár segítségével összehozni valamit, majd elő is adni, és ezekhez hihetetlenül sok kritérium van, amikkel már most bombáznak minket. Én egyébként angolul, pszichológiából akartam írni a genderről, ehhez képest fizikából fogok az időutazásról, de végül is majdnem. (Utólag a második témámat sokkar jobban szeretem mondjuk.) Ezekről mindenképp lesz még poszt. Miután a szünet előtti hetet ezzel zártam, hullafáradtan, a szünet elejét Gigerékkel töltöttük, aztán... Aztán. Elkezdődött a NaNoWriMo.

NaNoWriMo

Aki esetleg nem ismeri, ez egy írós kihívás, a lényege pedig annyi, hogy a novemberi hónapban (minden évben megszervezik) 50.000 szót írj. Az oldalon lehet vezetni a szószámot, lehet word sprinteket is rendezni, hogy akár barátokkal együtt időre írjatok, és rengeteg lehetőség, meg játék van még. Nos, bevallom őszintén, én úgy indultam neki ennek, hogy talán megírok 30.000 szót, kezdésnek elég lesz, meg kipróbálom magamat ebben is, mert már mióta nem írtam hosszabb dolgokat, regényeket, és azokat se gyorsan, napok alatt. Ehhez képest elkezdtük egy bloggeres csapattal, és az első napokban (még a szünetben) napi hét-nyolcezer szót sikerült írni. Az elmúlt héten lassítottam a tempón, mert szinte egy betűt nem pötyögtem le, de a negyedik napon elértem ezzel a 25.000 szót, amit életemben nem gondoltam volna, hogy ilyen rövid idő alatt menne. Hozzátartozik, hogy a történet egy könnyed, humoros nyári történetnek indult, azóta kissé depressziós lett, és rájöttem, hogy a regényem egy bipoláris tinédzser, de majd visszaolvasom január-február környékén, és meglátjuk, mi lesz belőle. Remélhetőleg blogon is látjátok majd Fanni történetét. Addig hétvégéken megpróbálok belehúzni, szerintem a nanós cél hamar meglesz, aztán meglátjuk, meddig jutok vele. Nekem hihetetlen élmény volt, hogy mennyit sikerült írnom, amivel bőven túlteljesítettem saját magamat is. Bár sokat szoktam tervezgetni még a párszáz szavas szöszeimet is, most semmi konkrét tervem nem volt, a karakterek fele még most is xy-ként szerepel, mert nevük még nincs, és szerintem ezért is vett más irányt a történet, de még én sem tudom, mi lesz ebből. Remélhetőleg a végére valami elfogadható, de ez csak azután derül ki, miután befejeztem, amire kivételesen esélyt is látok. (wait, what? lyla, what happened?)

bár borítója már van, csináltam hozzá még egy képet, mert unatkoztam írás helyett

Továbbiak & BuJo

Most novemberben a NaNo mellett nem sok kapacitásom marad, hétvégente pedig először a Bohemian Rhapsody, aztán a Grindelwald bűntettei fog berántani ismét a fangirl tenger aljára. Ennek ellenére egy posztot még mindig biztosan hozok, jövőhét csütörtökön várható. Hogy mit? *dobpergés* Giggerrel idén is megszervezzük a Bloggerkarácsonyt! *fájó lelkesedés helye*
Ezen kívül megpróbálom majd összekreatívkodni a görögországos galériámat, írást viszont szerintem majd csak decemberben fogok újra publikálni, de onnantól újra retteghettek, mert elárasztalak titeket a legfájóbb angstokkal, és legcukibb fluffokkal, meg karácsonyi hangulatban dobálok mindenkire hópelyhes konfettit. Arról soha nem tudok nyilatkozni, hogy mit takarnak ezek a rövidebb szöszök, mert mindig vannak új ötleteim, amik háttérbe szorítják a régieket, de ez szerintem már senkit nem tud meglepni. 
Ezen kívül van egy dolog, amiről kivételesen nem feledkeztem meg: az 101-1001 kihívás, aminek egy-két pontja sikerült is már, vagy látok esélyt a teljesítésére, az egyik ilyen pedig a bullet journal vezetése. Nagyon megihletett egy-két ötlet, így én is elkészültem a novemberi kis naplómmal. Ezt a könyvecskét HP témában kezdtem el, és szerintem a többi hónapban is így folytatom, ha meg esetleg betelne, a következőbe valami görög/PJO stuff kerül. Képeket mindenképp mutogatok majd többet is, de annyira részletesen nem szeretném leírni, mert ez egy abszolút személyre szabott dolog. Egy egyszerű fekete tűfilc, és arany csillámtoll segítségével csináltam meg az oldalakat, naptárral, habit/mood/fangirl/nano/blog trackerrel és week plannerrel, bár sajnos eddig eléggé hanyagoltam, mióta október végén elkészültem. Ha meglesz a módszer, amivel valami jó galériát tudok blogposztokba rakni, akkor képeket is osztok meg minden ilyen projektemről. 


Remélem, tetszett a bejegyzés, akkor is, ha túl sok hasznos infóval nem szolgáltam nektek, de várlak titeket szeretettel jövőhéten a bloggerkarácsonyon! ♥️
Love, the lazyqueen, lyl

4 megjegyzés:

  1. bipoláris tinédzser tho

    ...avagy kira kommentelget a neten ahelyett, hogy valami értelmeset csinálna

    VálaszTörlés
  2. Hol vagy te lazygirl a harmincakárhányezer szavaddal? :D :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvan a negyvenezer is >< És az mááás, na :D ♥️

      Törlés

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥