2018. 09. 27.

Off | blogszülinap

Hey dearies!

Ma van egy éve, hogy újra megnyitottam szeretett kis blogomat, hogy összeszedjem az ötleteimet egy helyre. Gondoltam, hogy hozok egy rövidke posztot, amiben mesélek egy picit a Lyla'sról, meg a terveimről. Jó olvasást! ♥️

blogszülinap | tervek | storytime

A blogot eredetileg még 2015-ben nyitottam, szintén szeptemberben. Akkor még inkább cikkekkel, élménybeszámolókkal és bloggerügyekkel foglalkoztam itt, novellákig nem jutottam el, bár azok is tervben voltak. Nem lett túl hosszú életű, a designt azóta lecseréltem, csak a menüm maradt meg. Ezután volt pár próbálkozásom, egy ideig toplistákat kezdtem el kirakni, tematikus napokat csinálni (wtf lyla...?), majd tavaly nyáron Ausztráliáról meséltem, de egyik sem tartott ki sokáig. Utána elkezdtem írni a rövid szöszeimet, rátaláltam a 300-as kihívásra, és mikor újult erővel belevágtam, ezeket osztottam meg itt, fűszerezve egy-két személyesebb poszttal, cikkel, kvízzel, és bár voltak apróbb szünetek,  mindig visszataláltam ide.
Az egy év alatt 36 posztot tettem közzé, ennek nagyjából a fele novella, a többi minden más (random trash). 24 tündér iratkozott fel, együtt összesen 136 kommentet tettünk közzé, és már majdnem 18000 ember kattintott rá a blogomra. Tavaly megszerveztük Gigerrel a bloggerkarácsonyt, amit idén is tervezünk, és a kereti között rengeteg csodálatos ajándék született. Thanks for everything! ♥️

Hogy egy picit a hátteréről is meséljek: mikor elkezdtem blogolni, még az itteni őskorban, összesen két történetet tettem közzé, az egyiket még elég fiatalon írtam, és nem is nagyon hirdettem, a másikról pedig inkább nem beszélünk, mindenki jobban jár. A legelső rendes itteni oldalam minden kreativitást nélkülözve a Lyla blogja nevet kapta, de ott is inkább személyesebb dolgokat osztottam meg, ahogy később se az írásaimon volt a hangsúly. Elég sok próbálkozásom volt, még annál is több megkezdett blogom, ezért is szerettem volna egy helyet, ahol összegyűjthetek minden ötletet, akár kritikát és designt is vállalhatok, és kiélhetem a kreatív, beteg kis lelkemet. Mivel a saját buksimba kalauzoltalak titeket, a Lyla's nevet kapta. A mostani designt már nem tudom, mikor hoztam össze, de fejlécnek azért választottam ezt a képet, mert hangulatos és sok mindent jelent számomra. A nyáritáborban, amiről már volt párszor szó, minden este tábortűz van, ott szoktunk együtt leülni, énekelni, lenyugodni picit, nekem a kedvenc részem az egészben. A színeket a képről szedtem, de a zöld amúgy is a kedvencem (just slyth girl things). 
Aztán feltöltögettem ide mindent, ami én vagyok, kezdve a random bemutatkozásommal, az agyrémeimmel, a beteg gondolataimmal, de igazából ide bármi jöhet, ami engem jellemez. Úgy érzem, emellett ki is tudok most tartani, ha nem is rendszeresen, ha van egy-két (hét, hónap, évszak) kihagyás, akkor is visszatérek ide. Maximum néha-néha változtatok a terveken (úgy napi szinten), de ennyi belefér. 


A terveimről annyit, hogy nem ígérek semmit, talán az a legbiztosabb. Most részt szeretnék venni az idei NaNoWriMo-n, a fenti borítót ahhoz a történetemhez készítettem. Egy egyetemista lányról szól, aki a barátaival elmegy nyárra egy hatalmas táborba dolgozni. Lesznek benne vicces, szomorú, romantikus részek, kalandok, újdonságok is, de még nem szeretnék semmit elárulni, mert akkor lehet el se kezdem (neeem tapasztalat, dehogy). ITT találjátok a profilomat, ahol novembertől nyomon követhetitek a haladást, ha pedig összejön, később egy külön blogon is olvashatjátok. Emiatt lehet, hogy novemberben elmaradoznak a bejegyzések (legalább van mire fogni, hihi), de igyekszem majd. 

Ezen kívül rengeteg ötletem van, a 300-as kihívás, hosszabb novellák, rövidebb szöszök. Neverland Stories, fandomközpont, Csingiling fic, gay shit everywhere, de ezekről nem tudok semmi konkrétat mondani. Mindig tele van a buksim tervekkel, egy megírt egypercesre jön tíz új ötlet, ezért is szép a bloggerállatfajba tartozás. Emellett ugye ismét jön a bloggerkarácsony, haladok a 101-1001 kihívással, most a retró songficeket is új szintre viszem, szóval elvagyok, mint mindig.

Remélem, tetszett, köszönöm, hogy eddig itt voltatok mellettem!  ♥️
Love, a tervszövögető Lyla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥