2018. 07. 08.

Helyzetjelentés & írjatok levelet!

Hey dearies! 

Egy ideje megint nem jártam erre, erről is írok pár szót, illetve megint eltűnök egy időre, de most az internetről is, ez egy rövid helyzetjelentős poszt lesz. Több minden történt, tartsatok velem!

helyzetjelentés | tábor | levélírás | off

Sok tervem lett volna az elmúlt időszakra is, a pride monthra, de nem úgy jött ki a lépés. Volt egy rosszabb időszakom, illetve a vége felé inkább kikapcsolódtam, barátokkal voltam, az osztálytársaimmal kiélveztük a nyár eddigi részét, emiatt ritkán volt poszt, most megint nem jelentkeztem majdnem egy hónapig. Tegnap voltam a pride-on is, megpróbáltam amúgy kicsit rendbe szedni magamat és a kapcsolataimat, ami végül sikerült. szóval most minden rendben. Emellett a lentebbi okok miatt egy papírmasé sárkányt próbáltam összehozni, az elég sok idegemet elhasználta. Közben írogattam is, szóval amint visszatérek, hozok bejegyzéseket is, de az megint eltart egy darabig. 

Hogy miért? Egyszerű: egy nyári tábor miatt, elvonulok Naszin Nadil birodalmába, három csodás hétre, telefon és internet nélkül. Még szeretnék többet is írni arról a csodáról, de a lényeg, hogy immár nyolcadik éve rendezik meg a háromhetes szerepjátékos fantáziatábort, ahova én az első alkalom óta minden évben visszajárok. A külvilággal az egyetlen kommunikációs lehetőség a bagolyposta (de bagoly nélkül is nagy nehezen beérjük), ami szerintem egy fantasztikus dolog arra is, hogy kicsit visszatérjünk a régi időkbe, leüljünk, és megírjunk egy levelet.  Leírhatatlan érzés, mikor kezedbe nyomnak egy borítékot vagy képeslapot, te pedig elolvasod más írását. Most pedig ti is írhattok nekem pár sort, bombázhattok fanartokkal, fanficekkel, nyomtathattok macskás képeket is, én pedig megpróbálok válaszolni is mindenkinek.

Ha szeretnél írni:
Naszin Nadil
Borsodbóta
Polgármesteri Hivatal
Széchényi út 42.
3658
(névnek mehet a Lyla, vagy ha tudjátok a rendeset)
(( az előzőleg megadott cím is jó, de ide könnyebben eljut!))

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki ír bármit is, augusztus elején pedig visszatérek bloggerkörökbe is! ♥️
Love, a lelkes Lylu

1 megjegyzés:

  1. Várunk vissza, addig pedig érezd magad nagyon jól!:)
    Ez a levél dolog pedig kicsit beindította a fantáziámát, elképzelhető, hogy fogsz tőlem kapni valamit.;)

    VálaszTörlés

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥