2018. 02. 28.

Drabbles | Drunk Ships

*félénken idesündörög*
Hello dearies!
Előfordulhat, hogy történt egy apró kihagyás, tényleg nem olyan sok, épphogy egy pici. Nem pont úgy indítottam ezt az évet, ahogy szerettem volna, de jelentem, visszatértem, most már tényleg, vannak előre megírt posztjaim, szokás szerint rengeteg ötletem, épp megint átvariáltam az összes tervemet, frissítettem a tartalomjegyzéket, szóval visszatértem a jól megszokott káoszomba, már hiányzott. Sőt, még lehet egy last-minute blognyitás is várható holnapra. Addig is, hoztam pár kedvenc shippemmel egy kis részeg-félperces-fluffot, jó olvasást! ♥ (ne kérdezzétek, ez honnan jött)
 
fanfic | drabble | részeg!AU | Wolfstar | Artez  | Percico | fluff

– Azt hiszem, szerelmes vagyok.
– Kibe?
– Ebbe a falba. Nézd milyen szép a fáklyafényben.
– Gyönyörűek.
Egy kihalt, eldugott folyosón próbálta Remus feltámogatni Siriust a hetedikre, ám ez az utóbbi enyhén illuminált állapotának köszönhetően igen nehéznek bizonyult.
– Szép, egészséges zöld színe van az arcodnak – nézett aggódva barátjára a barna hajú srác.
– Azt mondod zöld? És szép arcom van? A te arcod is szép. Meg a szemed is az. Szép zöld, azt szoktam nézni. Mondtam már, milyen szép szemeid vannak? – kérdezte Sirius, megpróbálva minél inkább úgy tenni, mintha jól lenne. Hát, nem volt.
– Nem, még nem – jött kissé zavarba Remus, aki mindenre fel volt készülve, de erre nem. Már meg sem lepődött, mikor barátja feldobta, milyen jó is lenne a karácsonyi szünet első napját lent kezdeni a konyhán, majd becuccolva az egyik titkos zugba az ott szerzett piákkal. Remus megpróbált felelősségteljesen inni, ugyanez viszont nem volt elmondható Siriusról. Már sokszor látta barátait részegen, bár tény, hogy ha James is ott volt, akkor mindketten elég bátornak érezték magukat és azzal töltötték az idejüket, hogy rosszabbnál rosszabb, ám vicces ötleteiket valósították meg, Peter és ő pedig utánuk próbálták eltörölni a nyomokat.
– Pedig tényleg nagyon szépek a szemeid. Meg a szád is szép. Azt is sokszor bámulom. Olyan pirosak. Mindig meg akarom őket ízlelgetni, de soha nem szokott összejönni. Most nem hagyom, hogy bárki megakadályozza – hadarta Sirius, majd a meglepett Remusnak esett és boldogan lecsapott az ajkaira. A barna hajú srác belenevetett a csókba, majd ő is viszonozta.

***

A konyhában ültek, mindketten gyanúsan méregették a hűtőt, ahol találtak pár doboz sört.
– Én nem iszom – mondta határozottan Arnold.
– Én se – vont vállat lazán Cortez.
– Let's just kiss.
– Oké.
***

– Ezt add ide... nem kéne innod... kicsi vagy még – nyögte kissé nehézkesen a magasabbik srác és megpróbálta kivenni a kisebbik kezéből az üveget.
– Percy, ugye tudod, hogy jóval idősebb vagyok nálad? – kérdezte Nico teljesen nyugodtan, közben a tengeristen fia mellette hadonászott. Mivel nem tudott annyira erősen rászorítani a piára és kikapni a másik kezéből, így megpróbálta kiverni a kezéből, kevés sikerrel. A srác ezen igen jót szórakozott, majd ugyanolyan higgadtsággal meghúzta az ismeretlen eredetű innivalót.
– Add már ide... vigyáznom kell rád... nem ihatsz... – Percy nem adta fel ilyen könnyen.
– Maradj már!
– De nem! Nem... engedem.
– Oh, fogd már be! – Végül Nico úgy döntött, a szavak nem hatnak, így a szájával némította el a másikat.

Remélem tetszett, még tervezek ilyesmit ám másokkal is.
Love, a visszatért, lelkes, ám igen gonosz Lylu ♥

4 megjegyzés:

  1. Ahwwwwwwww😍😍😍😍
    Oké, tudom, mi hiányzott annyira
    Ez az egész, hogy nagyooon rövid írásokkal (megszámoltam, az Artezes 29 szó) is úgy megragadod a hangulatot, és úgy megfogod a karajterek személyiségét, hogy csak ámulok és bámulok. Külön tetszett, hogy mindhárom párost ugyanabba a szituációba raktad bele, és ugyanúgy is végződtek, mégis más úton jutottak egy a csókig. Hihetetlenül bánsz a szavakkal, Lyla. Imádtam, az összeset!
    Az új blogot kíváncsian várom^^
    Ölelget, Maja❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Majám!
      Mindig fel tudsz dobni a kommentjeiddel, annyira motiválóak, ilyenkor mindig megjön a kedvem. Igazából én is imádom ezeket a szöszöket írni, még akkor is, ha a végeredménnyel nem mindig vagyok megelégedve, mert így még viccesebb szórakozni a szavakkal.
      Nagyon-nagyon köszönöm, hogy írtál, meg a csodálatos szavaidat is!
      A blogot végül csak sikerült megnyitni, itt van: http://altelnative.blogspot.hu
      Love ya, Lylu ❤️

      Törlés
  2. Egészséges, zöld szín. Nem tudom, miért röhögök ezen annyira, de meggyőződésem, hogy nem kéne ennyire nevetnem. Amúgy: WOLFSTAR. És NICO MEG PERCY. Van nekik amúgy shipnevük?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rendkívül jól szórakoztam írás közben. Amúgy Percico a nevük és imádom őket. Köszönöm a kommentedet, drága <3

      Törlés

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥