2017. 11. 05.

The Tea Break Award

Sziasztok, babákok!
Így a szünet során kimaradt a szerdai bejegyzés, illetve picit a terveimet is megváltoztattam *bocsánatkérő mosoly*. Viszont szeretném megköszönni, hogy rengetegen megnéztétek az Artezemet, illetve Blankának és Majának külön is a rengeteg kedves szót! ♥
Hozzám is eljutott ez a teaszünetes díj, és az a helyzet, hogy nem szerettem volna kitölteni, de hárman is elküldtétek, ami nagyon jól esett, így úgy döntöttem, kirakom. Bár az eredetiben (ITT) egy idézetet kell kirakni, megválaszolni a nyolc kérdést, írni nyolc kérdést és továbbküldeni, én most csak az első kettőt fogom megtenni, ugyanis mindenki kapott már, akinek olvasom a blogját. Viszont akkor is nagyon köszönöm Corának, Majának és Morónak. ♥

 
Tea Break Award | díj | személyes | Cora (ship sinker), Maja (MATT) & Moro (papírhalom) |

"Everyone wants a magical solution for their problem and everyone refuses to believe in magic." (Lewis Carroll)

Maja kérdései
1. Ki(k)nek az ismeretségét köszönheted a blogolásnak? 
Rengeteg embert ismertem meg a bloggeren, ezek közül voltak jó és rossz kapcsolatok is, de jelenleg a számomra legfontosabb hat kis szörnyecskével is itt "találkoztam", azóta pedig a netes barátságból valódi kapcsolat is lett, mivel sokszor (bár sajnos nem elég gyakran) viseljük el egymás társaságát élőben is.
2. Írd le három szóval azt a személyt, akivel a legutóbb beszéltél! 
Imádnivaló, szociopata & elviselhetetlen. De ezért szeretjük egymást, nem unatkozunk a másik mellett, az biztos (i hope you read it & know it).
3. Ha lenne rá lehetőséged, melyik kitalált karaktert keltenéd életre? 
*előhúzza a hosszú listát, majd megköszörüli a torkát* Sajnos túl sok ilyen karakter van, nem tudok közülük választani.*visszatekeri és elvonul a sötét sarkába*
4. Mit szoktál csinálni lefekvés előtt? 
Általában már az ágyamban bevackolva szoktam elkezdeni írni, vagy gondolkozni az élet nagy dolgain, szóval csak a szokásost.
5. Melyik zeneszám jellemzi leginkább a blogodat, és miért? 
Imagine Dragons - Demons, mert mindennap megpróbálok megküzdeni a káoszommal és a saját démonjaimmal, ahogyan a karaktereim is. 
6. Mi az, amit csak akkor csinálsz, amikor már tényleg nagyon-nagyon-nagyon unatkozol? 
 Annyira nem szoktam unatkozni, ha más nem, akkor ijesztgetem magam a saját gondolataimmal és így is van elég fura dolgom, azokhoz egyáltalán nem kell unatkoznom.
7. Világ körüli útra indulsz, de csak öt dolgot, és két személyt vihetsz magaddal. Mikre, és kikre esik a választásod? Tegyük fel, hogy elkap egy csapat kannibál, akiktől csak akkor szabadulhatsz, ha odaadsz nekik négy dolgot, vagy egy embert. Mit teszel? 
Akkor viszek valakit, akit utálok, meg a legjobb barátnőmet, Zsófit. Az öt dolog megfelelő mennyiségű pénz lenne, elektronikai eszközök töltőkkel, ruhák, egy jó könyv és egy neszeszer (igen, ez most öt dolog). A kannibáloknak pedig felajánlom az utált személyt (fő a kedvesség).
8. Egy barátod (khm, "barátod") titokban benevez az X-Faktorba. Megérkezik a levél, öt óra múlva jelenésed van a színpadon. Mit teszel?
Egyébként gyakran megkaptam már a kérdést, hogy nem akarok-e tehetségkutatóba jelentkezni. Én a megasztáron nőttem fel, apukám akkor még a TV2-nél dolgozott, így elég jó betekintésem van a műsörök hátterébe. Nem akarom itt most elkezdeni szidni az X-Faktort, vagy részletesebben belemenni, de nem is szoktam nézni és nem is akarok benne szerepelni, szóval szerintem szimplán nem mennék el.

Cora kérdései
1. Ha bolygó lehetnél, melyik lennél és miért?
"Viva la Pluto fuck you", mert a Plútó igenis egy bolygó, pici, cuki és mellesleg Hádész latin neve.
2. Mit gondolsz arról, hogy egyre kevesebb olyan bloggert látunk, aki évek óta itt van?
Én is a régebbi bloggerek közé tartozom és jó látni, hogy mindig jönnek a friss husik, de azért hiányoznak a régi idők nagyjai. Bár szerencsére vannak még páran itt.
3. Mit szeretsz a legjobban ebben az életérzésben, amit bloggerkedésnek hívnak?
Az egész közösséget, a barátaimat, a gép előtt töltött fájdalmas órákat, a sok felháborodást, ne meg a rengeteg szeretetet és elfogadást. 
4. Gondolkoztál már azon, hogy saját Youtube csatornát indíts?
Még bloggerekkel is volt egy ilyen ötlet, amit végül nem valósítottunk meg (oops? way too typic). Amúgy igen, akartam, de igazából nem lenne meg a megfelelő felszerelésem, meg talán a bátorságom se. A motivációról és szabadidőről ne is beszéljünk.
5. Rabja vagy valamilyen játéknak?
Az életkedv utáni bóklászás annak számít? Nem? Jó, akkor nem. 
6. Mesélj egy kicsit a kedvenc együttesedről/színészedről/random választott emberedről!
Okay, akkor álljunk meg egy percre és gondolkozzunk azon, hogy lehet valaki annyira cuki, tehetséges, jószívű, laza, vicces és imádnivaló, mint Ed Sheeran. How?
7. Mi alapján iratkozol fel egy blogra?
Beleolvasok, aztán eldöntöm, hogy tetszik-e annyira, hogy több időt szánjak rá és érdekelnek-e a további bejegyzések. Aztán fél év múlva a felét kiszanálom, de amik maradnak, azokat igykeszem rendszeresen olvasni. Illetve mostanában belejöttem, még kommenteket is szoktam hagyni.*proud*
8. Örülsz, hogy kezdenek visszajönni a díjak?
Hát, nem is tudom. A kezdeményezés jó, régebben is az volt, de egy idő után mindegyik elvesztette az értékét és már mindenki csak kapta és osztogatta. Igazából ezért is nem szeretném továbbküldeni, bár a kérdésekre szívesen válaszolgatok.

Moro kérdései
1. Mért keztél el blogolni?
Igazából valamikor felkeveredtem ilyen online weblapszerkesztőkre, aztán lett egy HP-s magazinom és ott az egyik barátnőm kezdett el itt blogolni, én meg kedvet kaptam hozzá, aztán hirtelen itt ragadtam és örülök neki.
2. Melyik könyv az, amit soha nem akarsz újra elolvasni, és miért?
Most nem nagyon tudok ilyet mondani, ha valami nem tetszett, el se olvastam végig. Meg mániám, hogy mindent újraolvasok/nézek, akár jó, akár nem.*khmm, Álom.net, khmm*
3. Melyik a kedvenc meséd?
Ez a kérdés fizikai fájdalmat okoz, mert ilyet nem lehet kérdezni egy Disney nerdtől. A Malacka a hős a gyerekkorom, a Hercules életem értelme, a Shrek szimplán zseniális, a Csingiling meg még mindig megihlet (a kedvenc relatív fogalom).
4. Milyen lenne számodra az ideális kuckó, ahova beköltöznél?
Egy közös albérlet Londonban a hat idiótával, akiket jobb napjainkon a barátaimnak nevezhetek, ahol egyszerre lenne tökéletes rend és káosz, ahol mindenkinek meg lenne a saját kis kuckója, de természetesen még így is egymás agyára mennénk.
5. Mi tesz téged boldoggá?
Az írás, a fandomjaim (jó vicc, azoktól csak szenvedem), a bloggerállatfajok, egy jó könyv, vagy csak ha megölelgetnek és megfelelő távolságból csokival dobálnak.
6. Ha írhatnál egy levelet a jövőbeli énednek, mit mondanál neki?
Sok ilyen feladat volt már a suliban, még ötödikben írtunk egy levelet a tizenkettedikes énünknek, amit majd visszakapunk, meg idén évelején az évvéginek. Igazából arról mesélnék, hogy most mi foglalkoztat, hogy majd visszaolvasva át tudjam gondolni a sok változást.
7. Miért ezt a blogos nevet választottad?
Mikor egy barátnőmmel kitaláltuk a Lylát, nagyon megtetszett a név, a Campbell meg egy névgenerátorból jött, rögtön a szívemhez nőtt.
8. Kik a kedvenc filmes karaktereid, és miért?
Ebből is túl sok van és sajnos nincs rá elég helyem itt, de talán egyszer összeállítok egy listát. Nagy filmjunkie vagyok ám, imádom a klasszikus kultfilmeket. *csendben szenved tovább, mert fáááj*
Még egyszer köszönöm a díjat, hamarosan érkezem a következő bejegyzéssel!  ♥
love, az őrült disneytrash, lyl

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó bejegyzés lett, az utolsó képért meg külön imádlak. Disney for life<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jön ám a disney tag, kicsit hosszú lett :'D thank you, dear ♥

      Törlés
  2. Szia Lyla!

    A válaszaid roppant érdekesek voltak, a kedvencemet a játékkal kapcsolatos kérdésemre írtad. Hehe, valami hasonlót csinálok én is, azt hiszem. És eddig kb. akárkinek küldtem a díjat, mindenki aki válaszolt, a Plútót mondta az első kérdésre :D Ez egy jeeel.
    Na megyek is bepótolgatni az olvasmányokat, amikhez még nem kommenteltem.

    cora ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cora,
      annyira szeretem a kommentjeidet, mindig megmosolyogtatnak. :3 amúgy igen, a Plútó már csak ilyen. Olyan kis cuki, imádom :D
      Köszönöm neked, hogy itt vagy, írsz, egyszerűen imádlak <3
      Love, Lyla

      Törlés

Nagyon köszönöm, ha megjegyzést írsz, igyekszem minél hamarabb válaszolni is ♥